دوشنبه 10 آذر 1404

افزایش ۴۰ درصدی تولید شوینده‌های غیر پودری در شهرك صنعتي سمنان

برنامه‌های استراتژیک

راهبردهای کلان در قالب اهداف استراتژیک (۲۰ ساله):

با توجه به اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران حدود ۲ سال است که بر اساس ماموریت جدید تشکیل شده است،از لحاظ منحنی دوره عمر تقریبا در مرحله رشد و توسعه قرار دارد و از طرفی مطابق تجزیه و تحلیل های انجام شده، موقعیت سازمان در مرحله اتخاذ استراتژی های تهاجمی می باشد که بر این اساس راهبردهای کلان سازمان در قالب اهداف ۲۰ ساله به شرح زیر استخراج می گردند.

 

 

هدف اول: افزایش سهم صنعت در تولید ناخالص داخلی  / (GDP)کشور با تاکید بر توسعه صنایع کوچک راهبردهای کلان (۲۰ ساله)

هدف اول:

۱-حمایت از بخش خصوصی و هدایت سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در صنایع کوچک

۲-کمک و حمایت ازایجاد تشکلهای صنعتی، موسسات و نهادهای پشتیبانی کننده از صنایع کوچک

۳-نوسازی مستمر صنایع کوچک از ابعاد مختلف

۴-ساماندهی صنایع کوچک مانند توسعه خوشه های صنعتی، پیمانکاری های فرعی و ...

۵-کمک به رشد صادرات صنایع کوچک در بازارهای منطقه ای و جهانی

۶-جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش صنایع کوچک ۷-کمک به توسعه کارآفرینی

 

هدف دوم: توسعه و تکمیل کلیه زیر ساخت های مورد نیاز استقرار صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی و بهبود فضای کسب و کار صنایع کوچک کشور راهبردهای کلان (۲۰ ساله)

هدف دوم:

۱-انجام هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی تامین کننده زیربناها و خدمات مورد نیاز شهرک ها و نواحی صنعتی از قبیل وزارت نیرو، نفت، راه و ترابری، مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، وزارت فناوری اطلاعات و ...

۲-مشارکت با بخش خصوصی جهت تکمیل و ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی

۳-اصلاح نظام مدیریتی و مالکیتی شهرک ها و نواحی صنعتی ۴-جذب منابع مورد نیاز از طریق سیستم بانکی، بخش خصوصی و اعتبارات عمرانی، ملی و استانی با تاکید بر مناطق غیر برخوردار.

۵-بهبود فضای کسب کار با ظرفیت سازی نهادی و تصویب و اصلاح قوانین و مقررات

 

هدف سوم: استقرار سازمانی پویا، دانش مدار و چابک و همسو با تحولات جهانی راهبردهای کلان( ۲۰ ساله)

هدف سوم:

۱-آموزش منابع انسانی

۲-اصلاح و اجرای ساختار سازمانی انعطاف پذیر و پاسخگو

۳-بهره گیری از فناوری های پیشرفته رایانه ای و بانک های اطلاعاتی

۴-استقرار سیستم های جدید برنامه ریزی و ارزیابی

۵-شناسایی و بکارگیری نیروهای کارآمد و شایسته

۶-کمک به ارتقا افراد شایسته

۷-نظارت و ارزیابی مستمر بر فرآیند انجام امور

۸-معرفی توانمندی های سازمان در داخل و خارج کشور

 

 

 

  • 1400/02/11 - 10:09
  • - تعداد بازدید: 1125
  • - تعداد بازدیدکننده: 1124
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zp2a

افزایش ۴۰ درصدی تولید شوینده‌های غیر پودری در شهرك صنعتي سمنان

صنعتگران واحد تولیدی کندور در شهرك صنعتي سمنان با خودکفایی در بخش محصولات پودری، شوینده‌های غیر پودری خود را ۴۰ درصد افزایش دادند.

به گزارش روابط عمومي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان، مدیر عامل این واحد صنعتی گفت: شرکت تولیدی کندور در قالب گروه صنعتی پارس، بیش از بیست سال سابقه فعالیت در تولید انواع محصولات شوینده و بهداشتی دارد و هم اکنون دومین تولید کننده برتر به لحاظ کیفیت و تنوع محصول در کشور است.
علی صادقی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲ دو نوع محصول پودری ، مایع و بهداشتی با ۱۵۰ تنوع در این کارخانه تولید می شود گفت: در زمینه تولید محصولات پودری علاوه بر اینکه به خودکفایی رسیده ایم،  توانایی تامین همه نیاز کشور را نیز داریم.
مدیرعامل این کارخانه گفت: در بخش محصولات پودری در این گروه صنعتی ، سالانه ظرفیت ۳۵۰ هزار تن پودر‌های شوینده وجود دارد که اکنون به دلیل شرایط اقتصادی با ۵۰ درصد ظرفیت فعال است.
صادقی گفت: در صورت رفع مشکلات سرمایه در گردش ، نوسانات نرخ ارز و حمل و نقل توانایی تولید با ظرفیت کامل را داریم.
علی صادقی از تکمیل سبد محصولات این کارخانه با ورود به تولید محصولات بهداشتی خبر دادو گفت: محصولات این کارخانه با ۱۵ نشان تجاری روانه بازار‌های داخلی و خارجی می شود.
مدیر عامل شرکت کندور افزود :  ۳۰ درصد محصولات این کارخانه به ۱۷ کشور دنیا صادر می شود.
در شرکت کندور سالانه ۲۵۰ هزار تن انواع محصولات شوینده و بهداشتی تولید می شود که تامین کننده ۲۰ در صد نیاز کشور است./ گزارش صدا و سيماي استان سمنان
براي مشاهده فيلم اينجا كليك كنيد
  • گروه خبری : اخبار صفحات استان,سمنان,1-2-اخبار استاني,گروه آرشیو تمام اخبار استان
  • کد خبر : 13932
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب