دوشنبه 10 آذر 1404

حسن آل بویه مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان ازشرکت حدیدصنعت خاوران تولید کننده پلاک دام و طیور در شهرک صنعتی ایوانکی بازدید کرد.

برنامه‌های استراتژیک

راهبردهای کلان در قالب اهداف استراتژیک (۲۰ ساله):

با توجه به اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران حدود ۲ سال است که بر اساس ماموریت جدید تشکیل شده است،از لحاظ منحنی دوره عمر تقریبا در مرحله رشد و توسعه قرار دارد و از طرفی مطابق تجزیه و تحلیل های انجام شده، موقعیت سازمان در مرحله اتخاذ استراتژی های تهاجمی می باشد که بر این اساس راهبردهای کلان سازمان در قالب اهداف ۲۰ ساله به شرح زیر استخراج می گردند.

 

 

هدف اول: افزایش سهم صنعت در تولید ناخالص داخلی  / (GDP)کشور با تاکید بر توسعه صنایع کوچک راهبردهای کلان (۲۰ ساله)

هدف اول:

۱-حمایت از بخش خصوصی و هدایت سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در صنایع کوچک

۲-کمک و حمایت ازایجاد تشکلهای صنعتی، موسسات و نهادهای پشتیبانی کننده از صنایع کوچک

۳-نوسازی مستمر صنایع کوچک از ابعاد مختلف

۴-ساماندهی صنایع کوچک مانند توسعه خوشه های صنعتی، پیمانکاری های فرعی و ...

۵-کمک به رشد صادرات صنایع کوچک در بازارهای منطقه ای و جهانی

۶-جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش صنایع کوچک ۷-کمک به توسعه کارآفرینی

 

هدف دوم: توسعه و تکمیل کلیه زیر ساخت های مورد نیاز استقرار صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی و بهبود فضای کسب و کار صنایع کوچک کشور راهبردهای کلان (۲۰ ساله)

هدف دوم:

۱-انجام هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی تامین کننده زیربناها و خدمات مورد نیاز شهرک ها و نواحی صنعتی از قبیل وزارت نیرو، نفت، راه و ترابری، مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، وزارت فناوری اطلاعات و ...

۲-مشارکت با بخش خصوصی جهت تکمیل و ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی

۳-اصلاح نظام مدیریتی و مالکیتی شهرک ها و نواحی صنعتی ۴-جذب منابع مورد نیاز از طریق سیستم بانکی، بخش خصوصی و اعتبارات عمرانی، ملی و استانی با تاکید بر مناطق غیر برخوردار.

۵-بهبود فضای کسب کار با ظرفیت سازی نهادی و تصویب و اصلاح قوانین و مقررات

 

هدف سوم: استقرار سازمانی پویا، دانش مدار و چابک و همسو با تحولات جهانی راهبردهای کلان( ۲۰ ساله)

هدف سوم:

۱-آموزش منابع انسانی

۲-اصلاح و اجرای ساختار سازمانی انعطاف پذیر و پاسخگو

۳-بهره گیری از فناوری های پیشرفته رایانه ای و بانک های اطلاعاتی

۴-استقرار سیستم های جدید برنامه ریزی و ارزیابی

۵-شناسایی و بکارگیری نیروهای کارآمد و شایسته

۶-کمک به ارتقا افراد شایسته

۷-نظارت و ارزیابی مستمر بر فرآیند انجام امور

۸-معرفی توانمندی های سازمان در داخل و خارج کشور

 

 

 

  • 1399/04/14 - 08:49
  • - تعداد بازدید: 1051
  • - تعداد بازدیدکننده: 1048
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZY29
حسن آل بویه مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان ازشرکت حدیدصنعت خاوران تولید کننده پلاک دام و طیور در شهرک صنعتی ایوانکی بازدید کرد.

حسن آل بویه مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان ازشرکت حدیدصنعت خاوران تولید کننده پلاک دام و طیور در شهرک صنعتی ایوانکی بازدید کرد.

این واحد تولیدی با توجه به قدمت تولید این محصول در حال بومی سازی دانش تولید و تدوین استاندارد های تولید آن در داخل کشور می باشد

از چالش‌های تولید پلاک دام، می توان به وارداتی بودن مواد اولیه جهت ساخت پلاک و مواد اولیه شماره گذاری لیزری پلاک هااشاره نمود لازم بذکر است این واحد تولیدی با توجه به قدمت تولید این محصول در حال بومی سازی دانش تولید و تدوین استاندارد های تولید آن در داخل کشور  می باشد ، 
از مزایای پلاک‌گذاری دام را هویت‌دار شدن دام‌های گله، پیشگیری از سرقت دام، تسهیل در دریافت خدمات دامپزشکی و تسهیلات بانکی، افزایش سرعت و دقت در امر بیمه دام کشور و برنامه‌ریزی برای تولید علوفه مورد نیاز دام بر اساس آمار دامی کشور و همچنین امکان برنامه‌ریزی اصلاح نژاد جهت بهبود کیفی و کمی تولیدات دامی عنوان کرد.
  • گروه خبری : اخبار صفحات استان,سمنان,گروه آرشیو تمام اخبار استان
  • کد خبر : 10715
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب