دوشنبه 10 آذر 1404

حمايت‌هاي مالي در راستای رفع عارضه‌ها و توانمندسازي صنايع كوچك و متوسط

سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در راستای رعایت و احترام به حقوق شهروندان میهن اسلامی و در جهت توسعه ی دولت الکترونیک اقدام به الکترونیکی نمودن وظایف و فعالیتهای خود براساس نظر سنجی و مشارکت مردمی نموده است این مهم در سامانه های تخصصی نمود پیدا کرده است. سازمان با احترام به نظرات نخبگان و آحاد مردم جهت شفاف سازی و مرتفع ساختن نیازهای آنان از نظرات آنها در این جهت استفاده خواهد کرد. شهروندان ، نخبگان و کلیه ی ذینفعان می توانند نظرات و پیشنهاد های خود را در مورد خدمات ارائه شده، روشهای اجرایی و دستورالعمل ها اعلام نمایند. این نظرات و پیشنهادات  بررسی شده و نسبت به اعمال تغییرات، تجدید نظر و اصلاحات مورد نظر، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

بر این اساس در سایت سازمان بخش تماس با سازمان جهت دریافت کلیه نظرات با آدرس زیر در دسترس همگان می باشد.

در سایت شرکت های استانی نیز منوی تماس با شرکت استانی پذیرای نظرات و پیشنهادات مراجعه کنندگان به سایت می باشد.

در دو بخش فوق اطلاعات تماس کامل سازمان یا شرکت استانی درج گردیده و امکان ارسال ایمیل به پست الکترونیک  ذکر شده نیز میسر می باشد.

در منوی میز خدمت الکترونیکی امکان ورود به سامانه های مختلف سازمان و شرکت های استانی بوجود آمده و با کلیک بر روی هر سامانه هدایت به سامانه انجام می شود.

درگاه خدمات الکترونیک سازمان و شرکت های استانی نیز با آدرس eservice.isipo.ir جهت ثبت درخواست و ارائه کلیه خدمات مصوب سازمان و شرکت های تابعه می باشد.

خدمات مصوب شناسه دار سازمان نیز در منوی خدمات لیست خدمات و فرآیندها قابل رویت می باشد.

در صفحه میز خدمت الکترونیکی امکان دسترسی به انجمن گفتگو و تبادل نظرات نیز وجود دارد که با مراجعه به انجمن های زیر مجموعه مشارکت الکترونیکی امکان ارائه نظرات و پیشنهادات در رابطه با قوانین و مقررات و بهبود ارائه خدمات برای عموم مراجعه کنندگان فراهم گردیده است.

سامانه اعلام مشکلات سرمایه گذاران، کارآفرینان و صنعتگران نیز پذیرای نظرات این عزیزان می باشد.

سامانه پاسخگویی به شکایات نیز امکان ارسال شکایات برای برای مخاطبین فراهم نموده است.

 

  • 1401/01/20 - 11:43
  • - تعداد بازدید: 1391
  • - تعداد بازدیدکننده: 1390
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z11b

حمايت‌هاي مالي در راستای رفع عارضه‌ها و توانمندسازي صنايع كوچك و متوسط

معاون صنايع كوچك شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان گفت: اين شركت سال 1400 به 61 طرحي كه توسط مشاوران براي ارائه خدمات به واحدهاي صنعتي در سامانه http://eservice.isipo.ir ثبت و توسط اعضاي كلينيك كسب و كار بررسي شد، حمايت مالي و معنوي به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان، داود بوند اضافه كرد: کلینیک کسب و کار استان سمنان با رویکرد ایجاد جامع ترین، طبقه بندی شده ترین، منظم ترین و قابل اعتمادترین مشاورین و با داشتن 55 مشاور حقیقی و حقوقی شامل 36 مشاور حقیقی و 19 مشاور حقوقی در استان مشغول فعالیت است.

وي با اشاره به فعاليت تيم‌هاي عارضه‌يابي در راستاي توسعه و بهبود مستمر شناخت نیازهای جامعه هدف کلینیک کسب و کار، تصريح كرد: 9 مشاور عارضه‌يابي، 21 مشاور براي توسعه محصول و فناوري، 9 مشاور توسعه نظام مديريت، هفت مشاور براي بازاريابي و بازرگاني، پنج مشاور سرمايه‌گذاري و تامين مالي و يك مشاور براي زيرساخت و نيز فناوري اطلاعات در تيم‌هاي عارضه‌يابي و توانمندساز كلينيك كسب و كار ايفاي نقش دارند.

معاون صنايع كوچك شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان با بيان اينكه یک بستر ارتباطی بین مشاوران کسب و کار و صاحبان با هدف افزایش بهره‌وری سرمایه‌های ملی ايجاد شد، ادامه داد: پنج وبينار، سمينار و كارگاه آموزشي براي متقاضيان سرمايه‌گذاري، 15 مورد جذب مشاور، برگزاري پنج كلينيك سيار بمنظور ارائه مشاوره مناسب و رایگان و پاسخگویی به سوالات واحدهای صنعتی و ... از جمله برنامه‌هاي عملياتي كلينيك كسب و كار در سال 1400 بود.

کلینیک کسب و کار با هدف ارائه‌ی خدمات اثربخش کسب و کار بر اساس دامنه شمول مندرج در بخشنامه کلینیک کسب و کار راه اندازی شد. شناسایی، تحلیل وضعیت، دسته بندی و مستند سازی نیازها و مسائل کسب و کار بنگاه ها و طرح ها، خوشه ها و رشته صنعت ها، در قالب مصاحبه، بازدید حضوری از واحد و یا مراجعه مستقیم متقاضی به مراکز خدمات فناوری و کسب و کار، برگزاری کلینیک های سیار، مراجعه تیم های توانمند ساز به بنگاهها در قالب برنامه های تدوین شده بخشی از حوزه خدمات و فعالیت کلینیک کسب و کار است.

 

  • گروه خبری : اخبار صفحات استان,سمنان,1-2-اخبار استاني,گروه آرشیو تمام اخبار استان
  • کد خبر : 17101
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب