شنبه 06 مرداد 1403

طرح های تیپ صنعتی

طرح های تیپ صنعتی : 
طرح توجیهی سندی است که اهداف کسب و کار را به روشنی بیان می کند به گونه‌ای که فعالیت، عملی و از نظر اقتصادی توجیه پذیر باشد. کارآفرینان، صاحبان مشاغل و تولیدکنندگان با توجه به نیاز ناچار به نگارش طرح توجیهی  می‌باشند.  طرح توجیهی (امکان سنجی) با اهداف مختلفی نوشته می‏شود که بسته به هدف، عمق طرح و جزئیات آن متفاوت خواهد بود. آنچه در این دفتر هدف می باشد، تدوین طرحی است که در آن سرمایه‌گذار متوجه شود  که پروژه از ابعاد مختلف فنی، مالی و بازار چه شرایطی دارد.
به منظور حمایت از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط این دفتر اقدام به انجام طرح های تیپ صنعتی از طریق مشاوران ذی صلاح اقدام نموده است.
 
مشوق ها و حمایت ها :
* حمایت مالی حداکثر به میزان 200 میلیون ریال برای هر طرح 
 

 

 

 

لیست اخبار صفحه :1
قطعی برق صنعت را زمین گیر می‌کند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

قطعی برق صنعت را زمین گیر می‌کند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان گفت: قطعی برق به ضرر صنعت و آسیب‌زاست و تهیه دیزل ژنراتور برای همه واحدهای تولیدی به منظور تولید برق مقدور نیست.

ظرفیت آبی شهرک‌های صنعتی استان سمنان 2 برابر می‌شود

ظرفیت آبی شهرک‌های صنعتی استان سمنان 2 برابر می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: با قراردادهای منعقد شده، ظرفیت آبی شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۲ برابر می‌شود و پیش‌بینی این است صنایع در پنج الی ۱۰ سال آینده با مشکل آب مواجه نخواهند شد.

نشست خبری مدیران ارشد حوزه تولید و تجارت استان سمنان برگزار شد

نشست خبری مدیران ارشد حوزه تولید و تجارت استان سمنان برگزار شد

نشست خبری مدیران ارشد حوزه تولید و تجارت استان سمنان با حضور یادگار احمدی مدیرکل صمت، محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و علی اصغر جمعه ای نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی با اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها و مطبوعات در سالن اجتماعات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان روز پنجشنبه هفتم تیرماه 1403 به مناسبت دهه تولید و تجارت برگزار شد.

تنظیمات قالب