پنجشنبه 27 آذر 1404

حمايت‌هاي مالي در راستای رفع عارضه‌ها و توانمندسازي صنايع كوچك و متوسط

منشور اخلاقی کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان 

 

ما کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در راستای انجام ماموریت سازمانی و مسئولیت اجتماعی خود، رعایت اخلاق حرفه ای و هنجارهای مورد قبول جامعه را وظیفه خود دانسته و در این راستا خود را به رعایت موارد ذیل مکلف می دانیم.

-         رعایت ارزشهای دینی و اجتماعی مورد قبول جامعه

-         جلوگیری از هدر رفتن اموال عمومی وسرمایه های مادی و معنوی سازمان، جامعه و مراجعان

-         درستکار و صادق بودن

-          ارتقا دانش وتوانایی خود برای انجام هر چه بهتر مسئولیت ها و وظایف خود در قبال جامعه و سازمان

-          پاسخگو بودن در مقابل کردار، وظایف و تعهدات

-          حفظ، نگهداری و استفاده بهینه  از اموال و تجهیزات سازمان

-          وظیفه شناسی و رعایت مقررات و قوانین و اجتناب از برخورد سلیقه ای و اعمال اغراض شخصی

-         مقدم دانستن منافع سازمان و جامعه بر منافع شخصی

-         آراستگی ظاهر و محیط کار برابر شئونات مورد تاکید شرع مقدس اسلام و جامعه اسلامی

-         جلوگیری از اسراف و اعمال هزینه اضافه به سازمان و مراجعان

-         وقت شناسی و انجام امور در اسرع وقت با در نظر گرفتن اولویت ها

-         کمک به همکاران و مشارکت جهت بهبود مستمر سازمان و ارائه راه حل ها و پیشنهادات اثر بخش

-         رعایت ادب، خوشرویی وحسن برخورد با مراجعان  و سازمان

-         رازداری و حفظ مالکیت معنوی مراجعان و سازمان

-         جلب و ارتقاء رضایت مشتری

-         انجام امر به معروف و نهی از منکر و گزارش تخلف و موارد خلاف قانون به سلسله مراتب مدیریت

  • 1401/01/20 - 11:43
  • - تعداد بازدید: 1430
  • - تعداد بازدیدکننده: 1429
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z11b

حمايت‌هاي مالي در راستای رفع عارضه‌ها و توانمندسازي صنايع كوچك و متوسط

معاون صنايع كوچك شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان گفت: اين شركت سال 1400 به 61 طرحي كه توسط مشاوران براي ارائه خدمات به واحدهاي صنعتي در سامانه http://eservice.isipo.ir ثبت و توسط اعضاي كلينيك كسب و كار بررسي شد، حمايت مالي و معنوي به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان، داود بوند اضافه كرد: کلینیک کسب و کار استان سمنان با رویکرد ایجاد جامع ترین، طبقه بندی شده ترین، منظم ترین و قابل اعتمادترین مشاورین و با داشتن 55 مشاور حقیقی و حقوقی شامل 36 مشاور حقیقی و 19 مشاور حقوقی در استان مشغول فعالیت است.

وي با اشاره به فعاليت تيم‌هاي عارضه‌يابي در راستاي توسعه و بهبود مستمر شناخت نیازهای جامعه هدف کلینیک کسب و کار، تصريح كرد: 9 مشاور عارضه‌يابي، 21 مشاور براي توسعه محصول و فناوري، 9 مشاور توسعه نظام مديريت، هفت مشاور براي بازاريابي و بازرگاني، پنج مشاور سرمايه‌گذاري و تامين مالي و يك مشاور براي زيرساخت و نيز فناوري اطلاعات در تيم‌هاي عارضه‌يابي و توانمندساز كلينيك كسب و كار ايفاي نقش دارند.

معاون صنايع كوچك شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان با بيان اينكه یک بستر ارتباطی بین مشاوران کسب و کار و صاحبان با هدف افزایش بهره‌وری سرمایه‌های ملی ايجاد شد، ادامه داد: پنج وبينار، سمينار و كارگاه آموزشي براي متقاضيان سرمايه‌گذاري، 15 مورد جذب مشاور، برگزاري پنج كلينيك سيار بمنظور ارائه مشاوره مناسب و رایگان و پاسخگویی به سوالات واحدهای صنعتی و ... از جمله برنامه‌هاي عملياتي كلينيك كسب و كار در سال 1400 بود.

کلینیک کسب و کار با هدف ارائه‌ی خدمات اثربخش کسب و کار بر اساس دامنه شمول مندرج در بخشنامه کلینیک کسب و کار راه اندازی شد. شناسایی، تحلیل وضعیت، دسته بندی و مستند سازی نیازها و مسائل کسب و کار بنگاه ها و طرح ها، خوشه ها و رشته صنعت ها، در قالب مصاحبه، بازدید حضوری از واحد و یا مراجعه مستقیم متقاضی به مراکز خدمات فناوری و کسب و کار، برگزاری کلینیک های سیار، مراجعه تیم های توانمند ساز به بنگاهها در قالب برنامه های تدوین شده بخشی از حوزه خدمات و فعالیت کلینیک کسب و کار است.

 

  • گروه خبری : اخبار صفحات استان,سمنان,1-2-اخبار استاني,گروه آرشیو تمام اخبار استان
  • کد خبر : 17101
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب